Webáruházunk a CIB Bank által biztosított biztonságos bankkártyás fizetési megoldást nyújtja vásárlóinak. A biztonságot az adatok szétválasztása alapozza meg. A Webáruház a megrendeléssel kapcsolatos információkat kapja meg a vásárlótól, a CIB Bank pedig kizárólag a fizetési tranzakcióhoz szükséges kártyaadatokat a 128 bites SSL titkosítással ellátott fizetőoldalon. A fizetőoldal adattartalmáról a Webáruház nem értesül, azokat csak a CIB Bank érheti el. A tranzakció eredményéről a fizetést követően a Webáruház oldala tájékoztatja. A kártyás fizetéshez az Ön internet böngésző programjának támogatnia kell az SSL titkosítást.
A vásárolt áru/szolgáltatás ellenértéke, a kifizetett összeg azonnal zárolásra kerül kártyaszámláján. Kérjük, olvassa el részletes tájékoztatónkat!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Üdvözöljük a CIB Bank biztonságos, internetes fizetési megoldásával működő Webáruházunkban!
Az alábbiakban röviden ismertetjük, hogy miképp intézheti biztonságos módon vásárlását.
Mire figyeljen a vásárláskor?
- Olvassa el Webáruházunk ismertetőjét, a vásárlás kondícióit és a kiszállítás és a fizetés feltételeit!
- Tanulmányozza át a Webáruház biztonsági feltételeit, hiszen ezzel garantálják az Ön adatainak biztonságát!
- Tartsa nyilván a vásárlásával kapcsolatos adatait!
- Tartsa nyilván a fizetéssel kapcsolatos tranzakciós adatait! (tranzakció azonosító, engedélyszám)
- Biztosítsa, hogy titkos kártyaadataihoz illetéktelen személy soha ne férhessen hozzá.
- Használjon olyan böngészőt, amely támogatja az SSL titkosításhoz szükséges opciót!
A biztonságról
Az SSL, a Secure Sockets Layer elfogadott titkosítási eljárás rövidítése. Bankunk rendelkezik egy 128 bites titkosító kulccsal, amely a kommunikációs csatornát védi. A VeriSign nevű cég teszi lehetővé a CIB Banknak a 128 bites kulcs használatát, amely segítségével biztosítjuk az SSL alapú titkosítást. Jelenleg a világ elektronikus kereskedelmének 90%-ában ezt a titkosítási módot alkalmazzák. A vásárló által használt böngésző program az SSL segítségével a kártyabirtokos adatait az elküldés előtt titkosítja, így azok kódolt formában jutnak el a CIB Bankhoz, ezáltal illetéktelen személyek számára nem értelmezhetőek.
Elfogadott kártyák
A CIB Bank internetes fizetési rendszere a Mastercard/Maestro, a VISA termékcsaládba tartozó VISA és VISA Electron (az Electronnál csak abban az esetben, ha azt a kibocsátó bank engedélyezi) bankkártyák használatát, valamint internetes használatra alkalmas webkártyával való fizetést teszi lehetővé.
Fizetés lépései
- Ön a Webáruház oldalán választja ki az árut/szolgáltatás melynek összegét bankkártyás fizetéssel kívánja teljesíteni.
- Ezt követően Ön átkerül a CIB Bank biztonságos fizetést garantáló oldalára, ahol a fizetés megkezdéséhez kártyaadatait szükséges kitöltenie.
- A kártyaadatok megadását követően a Fizetés gombra kattintva indíthatja el a tranzakciót
- A fizetést követően Ön visszatér a Webáruház oldalára, ahol a tranzakció eredményéről kap visszaigazolást.
A bankkártyával történő fizetés esetén a sikeres tranzakciót követően – ez a bankkártya érvényessége és a fedezet ellenőrzése utáni elfogadást jelenti –, a CIB Bank elindítja a Kártyabirtokos számlájának megterhelését az áru vagy szolgáltatás ellenértékével.
Amennyiben Ön nem kerül visszairányításra a fizetőoldalról a Webáruház oldalára, úgy a tranzakció sikertelennek minősül. Amennyiben a banki fizetőoldalon a böngésző „Vissza/Back” vagy a „Frissítés/Refresh” gombjára kattint, ill. bezárja a böngésző ablakot mielőtt visszairányításra kerülne az áruházba, a fizetés sikertelennek minősül.
Amennyiben a tranzakció eredményéről, annak sikertelensége esetén, okáról, részleteiről bővebben kíván tájékozódni, kérjük, vegye fel a kapcsolatot számlavezető bankjával.
KÁRTYAELFOGADÁS
Milyen típusú kártyákkal lehet fizetni?
A VISA és az Mastercard dombornyomott kártyáival, ill. egyes VISA Electron kártyákkal. A VISA Electron kártyák interneten történő használatának lehetősége a kártyát kibocsátó banktól függ. A CIB által kibocsátott VISA Electron típusú bankkártya használható interneten történő vásárlásra.
Mely bankok kártyái alkalmasak internetes fizetésre?
Minden olyan VISA és Mastercard/Maestro kártyával, mely internetes fizetésre a kártyakibocsátó bank által engedélyeztetve lettek, valamint a kifejezetten internetes használatra hivatott webkártyák.
Lehet-e vásárlókártyákkal fizetni?
Hűségpontokat tartalmazó, kereskedők/szolgáltatók által kibocsátott pontgyűjtő kártyákkal nem lehet interneten fizetni.
Lehet-e co-branded kártyákkal fizetni?
Bármilyen olyan co-branded kártyával lehetséges fizetni, mely internetes fizetésre alkalmas MasterCard vagy VISA alapú kártya.
FIZETÉS FOLYAMATA
Hogyan működik az online fizetés banki háttérfolyamata?
A vásárló a kereskedő/szolgáltató internetes oldalán a bankkártyás fizetési mód választását követően a fizetést kezdeményezi, melynek eredményeként átkerül a Bank biztonságos kommunikációs csatornával ellátott fizetőoldalára. A fizetéshez szükséges megadni kártyaszámát, lejárati idejét, és a kártya hátoldalának aláíráscsíkján található 3 jegyű érvényesítési kódot. A tranzakciót Ön indítja el, ettől kezdve a kártya valós idejű engedélyezésen megy keresztül, melynek keretében a kártyaadatok eredetisége-, fedezet-, vásárlási limit kerül ellenőrzésre. Amennyiben a tranzakció folytatásához minden adat megfelel, a fizetendő összeget számlavezető (kártyakibocsátó) bankja zárolja a kártyáján. Az összeg számlán történő terhelése (levonása) számlavezető banktól függően néhány napon belül következik be.
Miben különbözik az internetes kártyás vásárlás a hagyományostól?
Megkülönböztetünk kártya jelenlétével történő (Card Present) és kártya jelenléte nélküli (Card not Present) tranzakciókat. A Card Present tranzakció POS terminál eszköz segítségével történik. A kártya lehúzását és a PIN kód beütését követően a terminál kapcsolatba lép a kártyabirtokos bankjával, az engedélyező központon keresztül, és a kártya típusától, illetve a kártya kibocsátójától függően a VISA vagy MasterCard hálózaton keresztül. Itt megtörténik az érvényesség és fedezetvizsgálat (authorizáció). Az előbbi útvonalon visszafelé haladva a POS terminál (illetve a kereskedő) megkapja a jóváhagyást vagy elutasítást. A vásárló aláírja a bizonylatot. A Card not Present olyan tranzakció, melynek lebonyolításakor a bankkártya fizikailag nincs jelen. Ide tartoznak a levélben, telefonon, illetve az elektronikus úton (internet) lebonyolított tranzakciók, amelyek esetében a vásárló (kártyabirtokos) a tranzakciót biztonságos (128 bites titkosítású) fizetőoldalon bekért kártyaadatok megadásával indítja. A sikeres tranzakcióról Ön kap ún. engedélyszámot, mely megegyezik a papír alapú bizonylaton található számmal.
Mit jelent a foglalás?
A tranzakciót a bank tudomására jutásakor azonnal foglalás (zárolás) követi, hiszen a tényleges terheléshez előbb a hivatalos adatoknak be kell érkezniük, mely néhány napot igénybe vesz és az alatt a vásárolt összeg újra elkölthető lenne. Ezért a foglalással a levásárolt vagy felvett pénzt elkülönítik, foglalás alá teszik. A foglalt összeg hozzátartozik a számlaegyenleghez, azaz jár rá kamat, de még egyszer nem költhető el. A foglalás biztosítja azon tranzakciók visszautasítását, melyre már nincs fedezet, noha a számlaegyenleg erre elvben még lehetőséget nyújtana.
SIKERTELEN FIZETÉSEK ÉS TEENDŐK
Milyen esetben lehet sikertelen egy tranzakció?
Általában a kártyát kibocsátó bank (tehát ahol az ügyfél a kártyát kapta) által el nem fogadott fizetési megbízás; de bankkártya használat esetében ez lehet olyan okból is, hogy távközlési vagy informatikai hiba miatt az engedélykérés nem jut el a kártyát kibocsátó bankhoz.
Kártya jellegű hiba
- A kártya nem alkalmas internetes fizetésre.
- A kártya internetes használata számlavezető bank által tiltott.
- A kártyahasználat tiltott.
- A kártyaadatok (kártyaszám, lejárat, aláíráscsíkon szereplő kód) hibásan lettek megadva.
- A kártya lejárt.
Számla jellegű hiba
- Nincs fedezet a tranzakció végrehajtásához.
- A tranzakció összege meghaladja a kártya vásárlási limitét.
Kapcsolati jellegű hiba
- A tranzakció során valószínűleg megszakadt a vonal. Kérjük, próbálja meg újra.
- A tranzakció időtúllépés miatt sikertelen volt. Kérjük, próbálja meg újra.
Technikai jellegű hiba
- Amennyiben a fizetőoldalról nem tért vissza a kereskedő/szolgáltató oldalára, a tranzakció sikertelen.
- Amennyiben a fizetőoldalról visszatért, de a böngésző "back", "reload" illetve "refresh" segítségével visszatér a fizetőoldalra, tranzakcióját a rendszer biztonsági okokból automatikusan visszautasítja.
Mi a teendő a fizetési procedúra sikertelensége esetén?
A tranzakcióról minden esetben generálódik egy tranzakcióazonosító, melyet javaslunk feljegyezni. Amennyiben a fizetési kísérlet során tranzakció banki oldalról visszautasításra kerül, kérjük vegye fel a kapcsolatot számlavezető bankjával.
Miért a számlavezető bankkal kell felvenni a kapcsolatot a fizetés sikertelensége esetén?
A kártyaellenőrzés során a számlavezető (kártyakibocsátó) bank értesíti az összeget beszedő kereskedő (elfogadó) bankjának, hogy a tranzakció elvégezhető-e. Más bank ügyfelének az elfogadó bank nem adhat ki bizalmas információkat, arra csak a kártyabirtokost azonosító banknak van joga.
Mit jelent az, ha bankomtól azonban SMS kaptam az összeg foglalásáról/zárolásáról, azonban a kereskedő/szolgáltató azt jelzi, hogy sikertelen volt a fizetés?
Ez a jelenség olyan esetben fordulhat elő, ha a kártya ellenőrzése megtörtént a fizetőoldalon, azonban Ön nem tért vissza kereskedő/szolgáltató internetes oldalára. A tranzakció ebben az esetben befejezetlennek, így automatikusan sikertelennek minősül. Ilyen esetben az összeg nem kerül terhelésre kártyáján, a foglalás feloldásra kerül.
BIZTONSÁG
Mit jelent a VeriSign és a 128 bites titkosítású SSL kommunikációs csatorna?
Az SSL, a Secure Sockets Layer elfogadott titkosítási eljárás rövidítése. Bankunk rendelkezik egy 128 bites titkosító kulccsal, amely a kommunikációs csatornát védi. A VeriSign nevű cég teszi lehetővé a CIB Bank-nak a 128 bites kulcs használatát, amely segítségével biztosítjuk az SSL alapú titkosítást. Jelenleg a világ elektronikus kereskedelmének 90%-ában ezt a titkosítási módot alkalmazzák. A vásárló által használt böngésző program az SSL segítségével a kártyabirtokos adatait az elküldés előtt titkosítja, így azok kódolt formában jutnak el a CIB Bankhoz, ezáltal illetéktelen személyek számára nem értelmezhetőek.
A fizetés után figyelmeztetett a böngészőm, hogy elhagyom a biztonsági zónát. A fizetésem biztonsága így garantált?
Teljes mértékben igen. A fizetés folyamata 128-bites titkosított kommunikációs csatornán folyik, így teljesen biztonságos. A tranzakciót követően Ön a kereskedő honlapjára jut vissza, amennyiben a kereskedő oldala nem titkosított, a böngészője figyelmezteti, hogy a titkosított csatornát elhagyta. Ez nem jelent veszélyt a fizetés biztonságát illetően.
Mit jelent a CVC2/CVV2 kód?
A MasterCard esetében az ún Card Verification Code, a Visa esetében az ún. Card Verification Value egy olyan, a bankkártya mágnescsíkján kódolt numerikus érték, melynek segítségével megállapítható egy kártya valódisága. Az ún. CVC2 kódot, mely az Mastercard/Maestro kártyák hátoldalán található számsor utolsó három számjegyében szerepel, az internetes vásárlások során kell megadni.
Mit jelent a Verified by Visa?
A Verified by Visa rendszerben regisztrált Visa kártyabirtokosok jelszót választanak a kártyát kibocsátó banknál, mely segítségével azonosíthatják magukat internetes vásárlás esetén, és amely védelmet nyújt a Visa kártyák jogosulatlan használata ellen. A CIB Bank elfogadja a Verified by Visa rendszer keretein belül kibocsátott kártyákat.
Mit jelent a Mastercard SecureCode?
A Mastercard SecureCode rendszerben regisztrált Mastercard/Maestro kártyabirtokosok jelszót választanak a kártyát kibocsátó banknál, mely segítségével azonosíthatják magukat internetes vásárlás esetén, és amely védelmet nyújt a Mastercard/Maestro kártyák jogosulatlan használata ellen. A CIB Bank elfogadja a Mastercard SecureCode rendszer keretein belül kibocsátott kártyákat.
Mit jelent a UCAF kód?
MasterCard/Maestro kártyák esetén az Ön kártyakibocsátó bankjától esetlegesen kapott egyedi kód. Ha nem kapott ilyet, hagyja üresen a mezőt.
ÁLTALÁNOS KÉRDÉSEK
Mivel foglalkozik a Századik.hu?
A Századik.hu online ételrendeléssel, asztalfoglalással és a vendéglátó egységek által meghirdetett programokra történő asztalfoglalásokkal foglalkozik.
Miért rendeljen a Századik.hu-n keresztül ételt?
A Századik.hu-n keresztül a legjobb áron juthat az ételekhez, mivel a rendszerben biztosítottak olyan szűrési feltételek, mellyel ár szerint is sorrendbe állíthatja a listázott ételeket. Az éttermek állandó akciókkal várják a megrendelőket. Az akciók között van mennyiségi kedvezmény, mely a végösszeg mértékétől függ és a végösszegből kerül levonásra. Az éttermek meghirdethetnek Happy Hour kedvezményt, mely során az étterem által meghatározott időszakban %-os kedvezményt biztosítanak, illetve a termékekre adhatnak egyedi kedvezményeket is.
Miért pont a Századik.hu-t válasszam a többi ételrendelős portál helyett?
A Századik.hu-val történő rendelés során - ha a szerencse melléd áll- akár ingyen ehetsz, vagy levásárolható jutalom pontokhoz is juthatsz. A kedvezmény-rendszereken keresztül pedig lehetőséged van a spórolásra az éttermek által meghirdetett sokrétű akciós lehetőségek révén. Részletesen a Kedvezmény-rendszerek bekezdésnél olvashatsz részletes információkat.
Portálunk ezen túl is igyekszik kielégíteni minden olyan lehetséges fogyasztói kívánságot, ami felmerülhet az ételszállítások kapcsán.
Miért kell regisztrálni a honlapon?
A regisztráció azért szükséges, hogy személyes adataidat csak egyszer kelljen megadni, illetve a regisztráció során megadott kiszállítási címek nagyban segítik a későbbi rendeléseid, foglalásaid gyorsítását. Valamint a regisztráció során fogadod el felhasználói feltételeket is.
Mi történik az ÁSZF elfogadásával, azaz a szerződés kötés során?
Az ÁSZF elfogadásával egy három oldalú szerződés jön létre, az étterem, a Századik.hu illetve közötted. Ebben foglaltatik benne, hogy mindenki saját részéről teljesíti a saját szerepének megfelelő kitételeket. Illetve minden egyes megrendelés egy három oldalú szerződésnek minősül.
Reklamáció esetén hova fordulhatok?
Ha a rendszerrel kapcsolatos reklamációd van minden esetben a Századik.hu-hoz a Kapcsolatok menüpont alatt feltüntetett elérhetőségeken.
Ha a megrendeléssel kapcsolatos reklamációd van akkor pedig az éttermet kell felkeresned az e-mailben kiküldött adatok alapján.
Miért érdemes szavazni az éttermekre, vendéglátó helyekre?
Érdemes az éttermek minősítését megtenni a rendeléseid/asztalfoglalásaid után, hogy ezzel is segíts a későbbi foglalóknak a véleményeddel.
Elfelejtettem a jelszavam. Mit tegyek?
Ha elfeleltetted a jelszavad a Főoldalon a bejelentkezés résznél kérhetsz jelszó emlékeztetőt ismét, melyet a rendszer az általad megadott e-mail címre küld el.
Mi van, ha nem kapok visszajelzést e-mailben?
Ennek oka a Századik.hu rendszerén kívül álló hiba lehet, hiszen mi minden alkalommal automatikusan indítjuk a visszaigazoló e-maileket. Érdemes megnézni a postafiók Spam nevű mappájában, hogy nem oda helyezte-e a rendszer a levelet. A honlap rendeléseim menüpontjában azonban a rendelés feladása ellenőrizhető.
ÉTELRENDELÉS
Mennyi idő alatt érkezik meg a rendelésem?
A rendelések általában annyi idő alatt megérkeznek, amennyi kiszállítási időt megadott az étterem a saját adatlapján.
Mi van, ha visszautasítja az étterem a rendelésem?
Előfordulhat, hogy az étterem alapanyaghiány vagy műszaki hiba miatt nem tudja teljesíteni a rendelésed. Ebben az esetben a rendszer azonnal üzenetet küld számodra és javaslatot tesz más étteremből történő megrendelés indítására. Ha megrendelésedet bankkártyával előre kifizetted és az étterem nem tudja mégsem teljesíteni a megrendelést kötelező számára a megrendelt összeg kétszeresével kárpótolni az étterem kínálatából.
Le lehet-e mondani egy rendelést?
A leadott rendelés nem mondható le. Bármely változtatás telefonos ügyfélszolgálatunkon keresztül lehetséges.
Rendelésem mellé megjegyzést is fűznék. Hol tehetem meg?
A megrendelésekhez a teljes rendelés leadása előtt lehet megjegyzést fűzni illetve a regisztráció során is lehet állandó megjegyzést írni, ha például amúgy is hozzáfűznéd minden rendelésedhez, hogy az 5-ös kapucsengő a tiéd.
Mit tegyek, ha késik a kiszállítás?
Mindenképp érdemes egy kicsit várni (10-15 perc) pluszban, ha a futár nem érkezik meg akkor a visszaigazoló e-mailben megtalálhatóak az étterem adatai érdemes őket felhívni és érdeklődni, hogy a futárral mi lehet a gond.
Étkezési jeggyel való fizetés esetén lehet-e számlát kérni?
A személyi jövedelemadóról szóló 1995. évi CXVII. törvény 1. sz. melléklete rendelkezik a magánszemélyek adómentes bevételeiről, e melléklet 8.17. pontja pedig a meleg- ill. készétel vásárlására jogosító utalványról. A törvény értelmében az utalványt a munkáltató adhatja munkavállalójának, tehát csak és kizárólag a magánszemély vásárolhat vele saját céljára. Ebből következően sem a saját nevére (egyéni vállalkozó), sem más nevére (cég, egyéb vállalkozás) nem kérhet számlát, mivel az utalvány nem készpénz, hanem adómentes juttatás a munkavállalónak a munkáltatójától. Ellenkező esetben ugyanis az utalvány értéke újra elszámolásra kerülne "költségként" annál a cégnél, akinek a nevére az utalvánnyal történő fizetéskor a számlát kérik.
PROGRAMFOGLALÁS
Mi is a programfoglalás?
Magyarországon először a Századik.hu-n keresztül lehetséges az éttermek és vendéglátó egységek által meghirdetett konkrét programokra online asztalt foglalni. Így lehetőség van, hogy foci meccsekre, karaoke-ra és bármilyen más programra is foglalhass asztalt, akár a baráti társaságod számára is.
Hogyan foglalhatok egy programra asztalt?
A Századik.hu Programfoglalás menüpontja alatt lehet elérni az aktuálisan meghirdetett programokat. Ha kiválasztottad, hogy melyik program érdekel és megnyitod a program melletti gombbal a listát akkor már látszik is, hogy melyik vendéglátó egységek hirdették meg azt a programot. Ezután az általad szimpatikusnak vélt helyre az asztalfoglalás adatait megadva (hány főre szeretnél foglalni, egyéb megjegyzés) tudod leadni foglalásod.
Mit tegyek ha a vendéglátó egység a foglalás után visszautasítja azt?
E-mailben értesít az étterem, hogy a foglalásodat nem tudta elfogadni. Ezután a Századik.hu-n a Programfoglalás menüpont alatt ugyanúgy ki tudsz nézni egy új vendéglátó egységet magatoknak.
Mennyi idő alatt kapok visszajelzést, hogy az asztalfoglalásomat elfogadta-e a vendéglátó egység?
A vendéglátóhelynek maximum 24 órán belül vissza kell jeleznie, hogy az asztalfoglalásod érvényes-e. A választ e-mailben a regisztrációkor megadott címre kapod meg.
ÉTTERMI ASZTALFOGLALÁS
Hol tudok egy étterembe asztalt foglalni a Századik.hu-n?
Az éttermek menüpont alatt lehetséges az éttermekben asztalt foglalni.
Milyen adatokat kell megadnom az éttermi asztalfoglalás során?
Meg kell adni a foglalás dátumát, illetve, hogy hány főre szeretnétek asztalt foglalni. Érdemes a megjegyzés mezőbe beleírni minden olyan egyéb hozzáfűzni valót, mely szükséges információ lehet a pincérek számára.
Egyéb megjegyzésem is lenne az asztalfoglalás mellé?
A foglalás leadása során lehetőség van megjegyzést is fűzni a foglaláshoz. Ebben lehet megtenni az olyan egyéb dolgokat, mint hogy ablak mellé kérnénk asztalt, stb..
Hogyan kapok értesítést arról, hogy az asztalfoglalásomat az étterem elfogadta-e?
A visszaigazolás a regisztráció során megadott e-mail címedre érkezik az étterem adataival együtt.
Mit tegyek, hogy ha az étterem elutasította a foglalásomat?
A foglalás visszautasításáról e-mail-ben kapsz értesítést. Ezután a Századik.hu-n tudsz új helyet keresni magadnak.
Mit tegyek ha módosítani szeretnék a foglalásom adatain?
A Személyes menüpont aktuális foglalások alatt lehetséges még a megkezdés ideje előtt változtatni a foglalás adatain.
KEDVEZMÉNY RENDSZEREK
Minden 100. megrendelő a vendégünk!
Ha te rendeltél a rendszerben századiknak (minden századikra megrendelésre értendő) akkor a teljes rendelésed összegét a Századik.hu állja és a „Ház vendége” voltál.
Mi a Happy Hour kedvezményrendszer?
A Happy Hour kedvezmény azt jelenti, hogy akár a teljes ételválasztékot, akár egyes ételeket az étterem által meghatározott időszakban kedvezményes áron lehet megvásárolni. Az időszakok és az egyes éttermek által nyújtott kedvezmények mértékei eltérőek lehetnek. A rendszer mindig a legkedvezőbb ajánlatot garantálja a vásárlóknak, így amennyiben egy termék egyidőben mind az Akciós kínálatban, mind a Happy Hour kedvezmény-rendszerben szerepel, akkor a rendszer a kedvezőbb árat kínálja fel vételárnak. Szintén a fogyasztók érdekét szolgálja, hogy nem zárják ki egymást a kedvezmények így például egy időben igénybe lehet venni a mennyiségi kedvezményt és a Happy Hour kedvezményt is, amennyiben mindkét kedvezmény feltételei teljesülnek a vásárlás során.
Mi a mennyiségi kedvezmény?
A mennyiségi kedvezmény azt jelenti, hogy ha eléred az 5.000 Ft-os összvásárlást akkor a végösszegből %-os kedvezményre vagy jogosult. Minél többet vásárolsz, annál több kedvezmény jár.
Mennyiségi kedvezményt azok az éttermek biztosítanak, amelyek csatlakoztak a kedvezményi rendszerhez. A honlapon az étterem mellett megjelenik egy % ikon, mely jelzi, hogy az étterem részt vesz ebben a rendszerben.
A mennyiségi kedvezmény egy étteremből történő vásárlás végösszegére értendő. Tehát, ha te több étteremből rendelsz egyszerre és több étteremből jön össze az 5.000 Ft-os kedvezmény akkor még nem vagy jogosult a kedvezményre.
A mennyiségi kedvezmények mértéke:
5.000 Ft felett - 4 %
10.000 Ft felett - 6 %
15.000 Ft felett - 8 %
20.000 Ft felett - 10 %
25.000 Ft felett - 12 %
30.000 Ft felett - 15 %
Mi a Századik Klub?
„Klubtagságért hívd meg barátaidat!” - A meghívási rendszer úgy működik, hogy amennyiben meghívod 2 barátod rajtunk keresztül, és ők regisztrálnak is, abban az esetben tagja lehetsz a „SZÁZADIK KLUBNAK”. A klubtagság legfontosabb előnye a tagjai számára, hogy amennyiben aznap vásároltak, részt vesznek abban a sorsolásban, amely a velük együtt vásárló 100 vevő vásárlási értékének az 1%-át kisorsolja valakinek. A rendszer a 100 vásárló közül egyet kisorsol, aki rendelkezik Századik Klub tagsággal, és az megnyeri a vásárlási érték 1 %-át.
Mi a Századik VIP Klub?
„VIP tagságért kövess minket a facebookon!” – A rendszer lényege, hogy a Századik Klub olyan tagjai, akik egyébként facebook tagok, beléphetnek a „SZÁZADIK VIP KLUBBA”, amennyiben engedélyezik a Századik.hu facebook alkalmazás felvételét. A VIP klubtagság legfontosabb előnye tagjai számára, hogy amelyik napokon vásárolsz, azokon részt veszel egy sorsoláson, amely a nap végén a teljes aznapi forgalom 1%-át sorsolja ki egyvalaki számára. Ez az egy valaki azonban csak SZÁZADIK VIP KLUB tag lehet, tehát a sorsolásban csak ők vesznek részt.